Wszelkie reklamacje i zwroty należy odesłać na adres Kamma Kamila Seweryńska, ul.Stroma 26/2, 42-216 Częstochowa. Zalecamy wysyłkę listem poleconym (rejestrowanym). Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. Formularz zwrotu dołączany jest do każdego zamówienia wraz z paragonem.
Podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacji jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacji (formularz reklamacji do pobrania w zakładce zwroty i reklamacje). Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.
Podstawą do rozpoczęcia procedury zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu (dołączany jest on do każdego zamówienia wraz z paragonem lub do pobrania w zakładce zwroty i reklamacje)
Zwracany towar nie może posiadać śladów użytkowania, należy go odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu: Kamma Kamila Seweryńska, ul.Stroma 26/2, 42-216 Częstochowa.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji lub zwrotu w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Zwrot nastąpi w taki sam sposób, w jaki została dokonana wpłata. W przypadku paczek za pobraniem oraz zamówień opłaconych zwykłym przelewem zwrot zostanie wykonany na podany w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego.
Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy i prawach konsumenta, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.